Usługą, którą realizują specjalistyczne firmy w zakresie ochrony znaków firmowych, jest tak zwane monitorowanie logotypu. Polega na tym, że firmy te analizują on na bieżąco nieraz po kilkadziesiąt tysięcy logotypów, które znajdują się w urzędach patentowych lub są na etapie zgłaszania do nich i są w stanie wychwycić ewentualne podobieństwa do loga danej firmy, przez co możliwe są różnego rodzaju kroki prawne, które można podjąć w następstwie stwierdzenia tego faktu. Monitorowanie logotypu jest bardzo przydatne dla firm, które pragną dowiedzieć, się czy ich konkurencja nie próbuje wykorzystać ciężko wypracowanego przez firmę sukcesu rynkowego po to, aby podczepić się pod niego, tworząc logotypy lub też inne elementy podobne do już wykorzystywanych.

Limity obowiązujące przy dokumentowaniu cen transferowych
Tworząc przepisy regulujące obowiązki przedsiębiorstw stosujących ceny transferowe ustawodawca określił limity wartości operacji. Przekroczenie któregoś z progów powoduje, iż musi być sporządzona kompletna dokumentacja cen transferowych. Limity określone są, jako równowartość w walucie EUR. Przelicze...