Przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą nie mają takich budżetów, jak duże firmy i korporacje. Wszystkie działania marketingowe prowadzą w ostrożny i przemyślany sposób, bo złe decyzje mogą ich kosztować rentowność biznesu. W jakie rodzaje reklam powinieneś zainwestować? Zaprojektuj roll up, który pozwoli ci się zaprezentować na konferencjach i spotkaniach networkingowych. Dbaj o marketing treści. Prowadź blog, kanały w mediach społecznościowych. Jeśli chcesz to robić samodzielnie, pamiętaj o regularności, w przeciwnym razie odniesiesz skutek odwrotny do zamierzonego. Podczas spotkań osobistych nieodzowne okażą się wizytówki. Nie oszczędzaj na działaniach marketingowych, ponieważ nie możesz oczekiwać, że klient będzie gotowy w ciebie zainwestować, jeśli sam tego nie potrafisz. Pamiętaj, że najlepszą wizytówką jest jakość twojej pracy i opinie zadowolonych klientów. Bez tego roll up, banery i wizytówki na niewiele się zdadzą.

Warto poznać naszą ceramiczną tradycję
Powstawanie naczyń ceramicznych to skomplikowany, wieloetapowy proces. Jeśli ciekawi nas jak wyglądał krok po kroku, to warto odwiedzić Manufakturę w Bolesławcu. To szczególne miejsce w Polsce, w którym możemy od podstawy poznać ceramiczną tradycję. Właśnie tam w XIV wieku rozpoczęto ręczną produkcję...